2008/03/19

16x


恆指21,000,從高位回落三分一,市盈率16倍,算唔算平?

右邊的圖顯示過去三十幾年,每月市盈率的分佈 (刻度顯示的數字是範圍的上限,例如市盈率有90個月是介乎14至16倍。睇唔清楚,click落去就會放大。)從歷史數據看,16倍市盈率不算特別平,當然,你可以舉出十個理由,指「今次不一樣」。嚴格來說,市場從來沒有一次是「一樣」的,但歷史往往給我們一些值得參考的資料。

11 則留言:

匿名 說...

有街坊指出,今時之盈利摻了水份,例如(一)物業重估得來的盈利,(二)恒指成份股中一些中資股因持有另一些A股而錄得按市值計價的投資收益等等。街坊話渣掉這些盈利,恒指pe會仲高喎。

我本身之前想洗倉止蝕,但價太殘賣唔落手,目前仲係大量持股。而家等緊陸東出報告睇下有乜指引。
阿信上。

匿名 說...

信兄,陸冬久未出文,不就是最好的指引嗎!

匿名 說...

阿信, 係阿,有水份阿,btw,好多謝你的回應啊,我冇寫咁耐,你都咁俾面。

老麥,又係,有咁既discretionary,你話如果我係大客,直接打俾佢,「andrew,個市點睇呀?」佢可唔可以話:「公平d啦,等到report出一齊睇。」??

傳ubs裁員八千,鬼佬有句"put your money where your month is.",如果係真,佢地點睇個市,唔洗講。

匿名 說...

茶兄, 你係我偶像之一, 梗係要耐唔耐上黎莊下睇下有無新文啦.

至於阿陸生, 我無一球美金做佢d客, 無free lunch的, 理所當然要等佢叫左自已客仔入or出哂貨先.但自從孔少林唔寫野後已無左全港最高水平財金分析文章睇, 我呢d老散頓時心靈空虛無所依靠, 陸生d傳完大客傳細客, 最後第四、五手至傳到散戶的料都唯有照殺.
至於碎銀大裁員係海外部領了次按野, 未必關香港點睇前景事呢掛。

我另一偶像蔡生在電台都一直叫聽眾小心中資股, 但看好local股.我估個市未必咁悲呢(持重倉的我一廂情願的希望)。

阿信上。

茶怪 說...

信兄,有你comment,我個blog生色不少至真。

Brian 說...

阿信兄,蘋果有個新專欄,叫《筆.論天下》(http://penandsky.blogspot.com),可能會符合你口味。

匿名 說...

thank you for your informations

Lo On Nie 說...

睇呢度d 留言都已經夠好笑
唔駛再等何生出黎話第n季會返上三萬點喇。

knittish 說...

Hello, Old Friend! I'm back again for a visit. Wanna catch up over milk tea or coffee before I head back out next week? I tried to email you at a very old address I had for you, but it bounced back. RGinLoathotmaildotcom. Happy Easter!

匿名 說...

有一個說法想聽下你們見解:

美國經濟放緩->進口減少->貿赤收窄->支持美匯回升->美匯強則黃金跌

如何?
阿信上。

匿名 說...

不好意思,最近比較忙,無暇回覆。