2008/07/14

財經拆局2


書展快到,新一集的財經拆局《財經拆局2》本月出版,今次找來好友何偉立合作,注入了很多基金界的有趣題材,你可能不熟悉他,不過,他的文章你可能看過,他會在書中自爆身份,在這裡賣個關子。至於舊作者今次也有突破,就是寫了個關於外星人侵略地球的短篇科幻小說,蒙地獄編審蔡東豪網開一面,小說才有機會出街。全書三十四課,較上一集多幾課,又厚了幾十頁,售價貴了廿元都應該抵睇。

14 則留言:

匿名 說...

恭喜!

匿名 說...

一紙風行!

mrs

匿名 說...

請問茶兄街貨幾月幾日上架?皆因多數請唔到假去書展,又最怕週末最迫人。
祝一紙風行,加印十版。
阿信上

匿名 說...

何兄還有沒有在Q公司做?
聽講早輪Q公司人材大失血?
阿信上。

匿名 說...

老麥和mrs.: 多謝支持。

阿信,何兄已另謀高就了,你都幾熟wow...

匿名 說...

茶兄, 我都係睇報紙八卦欄講的,但至今未有欄目八到win神去左邊間美資大行,呢個先係我最想知的謎.(阿英哥就係話因為有win神所以睇好9x2, 點知轉頭win神就走左, 搞到英哥要急急腳沽哂d貨)btw,你都未講本大作幾月幾號在書局有售?等我買返兩本(一本睇,一本珍藏)。
阿信上。

匿名 說...

0係度唔係太方便做win神發言人啦...

本書邊日出,我就好想講你知,不過我都唔知...買兩本唔夠...最好叫晒所有你識既人買,非常感激!

匿名 說...

咁靜雞雞話我知得唔得?
letter2004@yahoo.com.hk

叫齊街坊買就梗ga la.
阿信上。

Lo On Nie 說...

唔駛講,等拎親筆簽名

Brian 說...

凱哥,書展我會去捧你同阿立場呢!

匿名 說...

多謝支持!

匿名 說...

我都去!

匿名 說...

一年了,lotaitai 就因這本書認識茶怪。
恭喜!!

匿名 說...

看了,寫得很好,外星人小說,簡單道出了債務貨幣的問題,抵讚!