2008/07/03

文雀

電影《文雀》正合茶怪這類三十幾歲男人的口味,靚人靚景,充滿老香港情懷,配上輕鬆的爵士樂,導演帶觀眾度過賞心悅目的旅程。陳可辛不惜跑到沙漠去拍戰爭片,因為他相信,只有千軍萬馬的浩瀚場面,才吸引到觀眾入戲院。憑著《文雀》,杜琪峰示範了無須勞師動眾而達到同一目標的可能性,就是在大銀幕上放映美麗的圖畫。至於身穿全套白色西裝、踏單車招搖過市的怎做小偷,著高跟腳、姐手姐腳的情婦怎有可能逃脫幾個保鑣,以及竟然有富翁將打荷包推崇成競技項目,茶怪一點也不覺得荒誕無稽,這些只會為電影加添浪漫色彩。

8 則留言:

匿名 說...

我覺得橋段太單薄了。
入場前期待係有d咩精心策劃的team work睇,但沒有。本片我認為不是one of 杜sir的better works.
阿信上。

匿名 說...

今期電影功夫熊貓、殺神特工、街頭超人都值得一看。排名優次則倒序排,街頭超人highly recommend.
阿信上。

匿名 說...

阿信,你睇戲都好in,有冇d文藝少少推介?

匿名 說...

茶兄,最近都好似無乜文藝片上喎。不過街頭超人最後三分一我會當佢係,有少少眼濕濕。
阿信上。

匿名 說...

不妨考慮翻睇"神探" Mad Detective
個人認為係2007最佳港產片

另外,推介呢個影評 blog 比你,有時間上去睇下啦!

影象探析
http://hk.myblog.yahoo.com/xiaolong-movie

匿名 說...

神探睇左,好睇,不過我覺得導演兜了一個大圈,其實人心中隻鬼,大家都有眼睇,就係每個人身邊的朋友,留意一個人,只要留意佢既朋友就知佢既性格。

電影中的所謂鬼,疏罷林家棟,正係拍到好似佢朋友同佢講野咁。

匿名 說...

麥sir, 茶兄都話鍾意睇文藝片, 你推介的神探都唔係佢杯茶.
茶兄, 如果好似我呢d無朋友的人你咪估唔到我的性格law.

阿信上。

匿名 說...

信兄,上網都會學壞haha..

麥,多謝你的推介,佢睇左好多戲。