2008/09/29

金魚

昨晚返家途經旺角,興之所至買了個魚缸、濾水器、一束水草、六條小金魚,還有魚糧 -- 養魚也。這是我的第一次,自幼看著家中的水族箱,總感覺冷冰冰、濕淋淋,沒多好玩,長大了自置居所,更沒有想過養魚,好老土,宜家傢俬的catelog裡,有梳化,有書架,有企燈,但從來沒有出現過一個魚缸。正如網友安尼說,我已提早步入中年,最近到上海理髮店理髮,還玩起刮鬍子這個小趣味。「金魚佬」啊,點解要做「金魚佬」呢?回到家中,設置好水族箱,深綠色的水草,小巧的濾水器帶來流水潺潺的境致,六條紅孔雀在一個在牠們眼中四百尺的住宅游來游去,我看了整晚,試圖理解尾指般大的動物在做甚麼,想逃走嗎?想覓食嗎?想著想著,發現牠們無論想做甚麼,也是得個吉,做不了甚麼,地球如常地轉,嘿,養魚的人怎會寂寞呢?

6 則留言:

匿名 說...

也許跟是否變成「佬」沒關係,觀乎茶兄以前post那張玉照,我斷估比茶兄大二至三歲,肯定已是一名「佬」,但我仍未玩下呢d小情小趣。但我經常發白日夢,若果財務稍見鬆動,不用營營役役,就會去學種d植物。這種轉彎,也許跟經濟條件有關係?所以,我大膽假設,茶兄近一年是富貴左。
阿信上。

匿名 說...

植物都好難養,我原先都想種,但唔成功,你要比心機啊!

匿名 說...

No la, 茶兄. 我唔係種緊值物, 我係幻想自己可以財務自由唔洗返工, 咁我就會走去學種下花草過日晨. 但現實係,最近又再一次炒股, 再係咁落去唔洗旨意退休咯.
養左幾日,養魚順利嗎?
阿信上

匿名 說...

養住魚先,百幾蚊齊晒,唔洗好多功夫...

匿名 說...

魚兒的生死就在養魚人手上。
是生是死,要看養魚人的功力了。

匿名 說...

我信命運是操控在每條魚自己手中...要自強不息呀!