2008/01/09

新利是

今年茶怪準備派利是封人民幣。好處有三個。第一,人民幣較港幣高水,收利是者可以賺個溢價,即廿元變廿一個幾。第二,香港大部分商戶暫時未接受人民幣,小朋友不可以即時花掉利是錢,封人民幣即是鼓勵儲蓄習慣,待長大成人才用,到時升值很多了,小朋友的家長一定好喜歡。第三,是最重要的,人民幣一圓都是紙幣,派一元都可以係「軟嘢」,經濟學上的Free to choose,就係呢個道理。不過呢個人民幣利是計劃,昨晚俾茶太ban咗,特區政府公民教育力度不足之過也。

4 則留言:

匿名 說...

道理上係咁,不過收利時者一打開恐怕反應係:,人民幣,要用又要去銀行,咁麻煩。只怕佢地唔會想及凱哥的苦心。凱嫂ban得有理。凱哥是否第一年派利是?人地話第一年好興奮,第二年先會肉痛。

阿信上。

匿名 說...

我舉腳讚成!

匿名 說...

how come? brother hoi i want RMB...

匿名 說...

victor, i hope not give you red pocket next year la haha.