2008/01/24

我托,我托托托

7 則留言:

匿名 說...

又一隻"布殊走狗".
君得悉布殊的走狗大多如布殊一樣, 是運動派...難道老怕的喜愛運動就是托頭?

匿名 說...

hahaha!

如果佢踢足球,唔知守籠穩唔穩?

匿名 說...

托住來放???

匿名 說...

我跌眼鏡,我以為格老呢d老油條識做姐,d學院派唔會咁"識撈"應該會有腰骨。
(不過,佢無腰骨我係得益者,有佢托住,我唔洗輸咁甘,hehe。)
阿信。

PS細價股真係好難玩,跌一齊跌,升就係咁意升少少,唉。

匿名 說...

lotaitai, 係(免責條款:這個不是投資意見)

阿信,邊個係學院派我唔知,淨係知一個有鬚,一個冇鬚,haha

匿名 說...

上次法興恐慌性平倉搞到伯老恐慌性減息, 林行止先生專欄講到伯老被擺了一道後,今回未必會如市場所料減息, 若在一片預期減息下無得減......
阿信上。

匿名 說...

阿信,今日信報社評,回了林行止一野。不過我認唔想減,都要減,之前做錯左,收唔番。但有冇發覺,人人(包括我們)在指指點點的同時,已經好少人信聯儲局係跟經濟數據做野。