2009/12/03

我冇錯

要錯,是曾陰權的錯,是民建聯的錯,是社民連的錯,是甘乃威,他無藥可救。唐英年錯,梁振英錯,高地價錯,高鐵錯,高錕都錯,最錯是肥彭,他無恥,他要香港死。布殊,格老夠離譜,攪錯的,不要漏了大戶,我一買就跌,一沽就升,我讀招股書,讀年報,讀信報,大戶不讀的,我通通都讀,大戶讀的哈佛,我偏偏冇得讀。這不是我的錯,是爸爸的錯,他錯在窮,他不錯,錯在社會的貧富懸殊,錯在堅尼,唔係,堅尼唔係足球員,堅尼系數。我冇錯,錯在港男港女港孩港元,錯在中英聯合聲明,鴉片戰爭,毛澤東,蔣介石,羅斯福,索羅斯,俄羅斯。等等,索羅斯,係你,你個賤人。我冇錯,錯就錯在做得太好,好到所有人都妒忌我,我老細,我朋友我家人,所有人,因為我做得太好。我冇錯,做錯的肯定不是我,很簡單,錯我知嘛,既然明知是錯的,我又怎會做呢,common sense架嘛。

8 則留言:

匿名 說...

茶怪 寫野, 越來越放.

Unknown 說...

近日壓力很大嗎?要出來喝兩杯嗎??Call me!!哈哈哈!!

瑪嘉烈 說...

堅尼唔係足球員,堅尼係數。--> 我笑了。

悟樂 說...

哈哈~~~ 笑死~~~

lotaitai 說...

A 錯了,唔代表 B 冇錯。A和B 都錯,唔代表 C和D 唔錯。 ABCD 都冇錯,也不代表 E錯。
總之,是但啦!!!

茶怪 說...

都沒甚麼好回,得閒多來吧。

老麥 說...

仲以為係 RAP 歌,笑死!

茶怪,考慮做填詞人吧!

茶怪 說...

哈哈,過獎。