2009/11/05

迪士尼

上海有了迪士尼,香港的要來幹嗎?香港迪士尼的最佳發展方向,我想,是興建豪宅。這是最切合香港的經濟需要的。因為帶動香港經濟的始終是地產,而地產的重心在於豪宅。香港終於可以在美國文化中,不再扮演OEM的工廠來料加工這個角色。迪士尼的設計、品牌,全部不屬於香港的,所以,他喜歡在哪裡開樂園,就到哪裡都可以。但在今時今日,建豪宅,全世界哪個地方比得上香港,連國際貨幣基金會都點名讚揚香港在這方面的成就。上海能嗎?七萬元一呎不是少數目。有了「君臨迪士尼」(項目第一期)、「迪士尼之顛峰之作」(第二期)和第三期「富甲米奇」,富豪們可以享受每晚最近的煙花、無敵大海景和二十分鐘直達中環的交通配套,管理處又有唐老鴨和高飛狗做看更,最重要是,會所有一整個迪士尼般大。升值潛能當然高。政府方面相信大力支持,可以賣地價賺錢,填補之前的損失。曾特首可以說,「市民是負擔得起買樓的,只要你不住在迪士尼就行。」

7 則留言:

匿名 說...

岩晒曾特首口味. 且待另一個「數碼港」項目出場.
mrs

老麥 說...

快手做份 Proposal 比 Disney, 分分鐘撈番一官半職!

Lo On Nie 說...

唔好講笑,當年米高積遜都係咁買左個neverland,以香港迪士尼既面積計,擺三份一個王傳福都未必得。四周圍荒山野嶺,叫誠哥入去行個轉再行定奪啦。

匿名 說...

誠哥見到「領都」, 都話「心礦神怡」, 綠色處處... 見到迪迪尼肯定噴晒飯!

mrs

茶怪 說...

mrs. 將個「數碼港」般埋入去,可能攞到d迪士尼動畫生意,攪d電腦特技之類。

老麥,有點官商勾結賣點。

安尼,我成日聽到d地產經紀話:「呢個單位望海,可以晚晚睇迪士尼放煙花」,雖然我唔知有乜看睇,但原來係一個賣點...其實唔係好遠,近過愉景灣。

hongkonguide 說...

睇完真係覺得幾好笑!

fr. hongkonguide

茶怪 說...

講笑話最驚冇人笑..