2007/12/26

未收工


負利率時代,即係我要買定出年d禮物啦!

4 則留言:

匿名 說...

趁今日公司幾得閒,上黎同大家拜個早年先。
祝凱哥、凱嫂同blog友們2008年事事順利,身體健康。

回顧07,小弟今年小病多左d,另外投資又失利。希望身體健康,投資賺大錢。

阿信上。

匿名 說...

我代blog友們、凱嫂和我自己多謝你的祝福,大家咁話。阿信,我同你一樣,今年成日病,同埋投資麻麻,希望來年好d。祝你身體健康,投資大賺。

匿名 說...

咁以後寫多d投資文章俾blog友們研究切磋下。投資呢家野,都唔係下下講錢咁市儈,有時若眼光好,睇中隻價值股等佢終於體現應有價值時果種滿足感仲大過金錢回報,尤其是對於面對呆版、時間長、又無乜晉升前途o既工o既人而言尤甚,事關在工作上得唔到滿足感(凱哥有份好工,呢點好難感同身受^_^)。

阿信上。

茶怪 說...

阿信,工,你睇我好啫。關於投資,覆左你。