2008/10/11

金->股

年初,說過看好黃金的投資價值,現在,改變了看法,自己也減持了。當初看好的原因是美國大印銀紙,貨幣供應增加,通脤令黃金、商品、房產以及其他投資工具升值。現在全球信貸緊縮,即使各大央行聯手救市,也是杯水車薪。近年的升幅也可能消失。雖然金價近期因作為避難所角色而上升,但這種恐慌導致的升勢,屬於短暫。售金套現,保留現金,和開始吸納股票,是我現在做的。股票雖然有很多壞消息,但價值十分吸引。

12 則留言:

匿名 說...

好!

股票不是大手買入的時候,但短線反彈可期矣

Lo On Nie 說...

我無本錢大手買入,只可以維持有限度月供。如果話細手買入,有無邊個板塊比較看好?

匿名 說...

我萬九點開始撈2800, 每跌一千點撈一注,連同之前三萬點買落的大量垃圾細價股,而家真係欲哭無淚.

茶兄,
美國匯價弱,澳紐英歐更弱,目前不是吸納黃金的時機嗎?而日圓又點睇?
另外,陸日勤兄說現在是危機"大約在秋季"最壞時刻有排未到.另外又比較了上幾次跟今次跌市認為今次遠較嚴重,要2009年10月才見底.你對這兩個見解有何見解?
最後,也是最重的,你看好哪些股份?

匿名 說...

12:57PM係我留的.
阿信上。

匿名 說...

http://www.chinatown.com.au/study/article.asp?id=3344&category=7

呢篇野講cds原理.

阿信上

匿名 說...

2800 or 941,分注入,估值吸引,不過要等。

黃金,都有d,博美元大貶,但怕他因信貸緊縮,同其他商品一齊落。之前恐慌都係只彈少少,令人失望。

匿名 說...

其實有點像行 supermarket,哪些平靚正就買....哈!!

Lo On Nie 說...

黃金彈得少係意料之外
但長遠黎計
美國狂印銀紙
豈不是應驗凱哥你第二本著作果個「科幻小說」...?

一旦通脹升溫,都係商品最可取喎

匿名 說...

今日蔡總在周刊話:「...我認為投資者應效法畢菲特的做法,選擇自己有強烈信念的股份,伺機入市,不理會短期波動,作長期持有,三五年後回望,後悔的是沒有多買一點。」

各位高手,甚麼是你們有強烈信念的股?今次海嘯好多股都原來有毒, 我已經無哂信念, 即是係茶兄所提及的941本身質地幾好, 但係咁被阿爺的不對稱監管一棍打完又一棍.仲有乜野股令人有強烈信念?

阿信上

匿名 說...

除左短炒垃圾股外,我都有少量股中長線渣係原本有信念的,如2888、945,但都跌到我叫救命,前者更已cut loss。呢個年頭,你地對邊隻股仲有信念?

阿信上。

匿名 說...

lotaitai, 係呀,但實際執行上唔易,阿信就講出左難度。

羅安尼,你也有道理,但美元大印銀紙係其中一個力量,其餘兩個力量: 首飾需求和信貸緊縮,都不利金。睇最近既情況令我不安,我可能錯,美元信心危機如果出現,金就好,但機會率就你諗,所以都值得有d金。

阿信,畢菲特唔易學,易學就唔叫股神啦...

Lo On Nie 說...

說實話
無論美國佬點樣搶救
香港中小企o係銀行暴雨收遮情況下變晒落湯雞
死完一件又一件
見到街邊連鎖服裝店季中已經割價至四/五折
好明顯大家都想快d 攬返d cash上身

呢個經濟冬天唔易過矣